Nasıl anlatılır bilmem, o bir türlü dolmayan boşluk; ki insanın pırlantasına da, pisliğine de kap olan, ki en derin ve en bayağı kelimelerle dile gelen. İdrak yetmiyor bazen yaşamaya, unutmak, koyvermek de gerekiyor. Öğrenip öğrenip unutmak tekrar. Tam da balık gibi...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder